Σάββατο, Ιανουαρίου 11, 2020

..το παιχνίδι της ζωής...
με τόσες κοιμισμένες συνειδήσεις...
με απέλπιδες προσπάθειες...
προσέγγισης της αληθινής ηθικής!!!

Διάφανη η όψη του "δικαίου"
που αφήνει μια βελούδινη υφή
στο κάθε πρωινό της ζωής μου...
όπως και σήμερα...
όπως και χθες...!!!
Αντίσταση στην προδοσία...
που με βοηθάει να απορρίψω την έννοια
της ασχήμιας του "προδότη"

Κατεστραμμένες συνειδήσεις...
Οι προδότες της ζωής...
Οργή με κατακλύζει...
ούτε λέξη δεν αρθρώνω...
Βουβό το παράπονο...
Άναρθρες οι κραυγές που αναζητούν λυτρωμό...!!!
Έστω ένα σημάδι...!!!
Περιμένω...
άσκοπα...
για μια πολύτιμη μεταμόρφωση
που θα παίρνει σάρκα και οστά!!!
Άσκοπα...
Περαστική ονειροπόληση τελικά...
μάταιος ο κόπος...το όνειρο της αναμονής!!!

Είσαι ανεπαρκής να κατανοήσεις
τον ορυμαγδό των κακών που προκαλείς!!!
Αναίσθητος και βίαιος εκτελεστής...
με μια ανύπαρκτη συνείδηση...!!!
Μελανός όπως το απόλυτο σκοτάδι...
να αντιμάχεσαι με βία κάθε έννοια "καλού"
υπνωτισμένος και αδυσώπητος ...
...να χαχανίζεις εμπαίζοντας την αλήθεια μου...
την ευγένεια της ψυχής μου...
το φιλότιμο και την αξία μου...
τον κόπο μου να δημιουργώ,
την θέληση της ψυχής και
το πείσμα μου να παραμένω "άνθρωπος"!!!

Όλα καταγράφονται "φίλε μου"
Όλα...!!!
Στο τεφτέρι που μαστιγώνει την αδιαφορία σου...
και τελικά "κρίνει"
Μη καγχάζεις πια...!!!
Γιατί η κυνική σου παρουσία...
τελικά είναι μόνο "Σκιά" ...!!!

<<Ένα μήνυμα αλήθειας με πολλούς αποδέκτες...!!!>> 
Β.Μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου